Wycieczka po malowniczym Opolu”

Podczas swojej ostatniej wizyty w Opolu, członkowie Szkolnego Klubu Gier Planszowych, nie tylko walczyli o tytuł mistrza, ale również poznali uroki tego czarującego miasta.

Gdy emocje związane z turniejem  opadły, wyruszyliśmy w malowniczą podróż po  Stolicy Polskiej Piosenki! Zwiedzanie tego urokliwego miasta rozpoczęliśmy od Opolskiego Rynku, otoczonego przez kolorowe kamieniczki, nad którymi góruje piękna wieża ratuszowa. Na samym Rynku mieliśmy możliwość spacerować Aleją Gwiazd oraz „przywitać się” z Kazimierzem I Opolskim - założycielem miasta Opola. Mijając pomnik Opolskiej Nike dotarliśmy do Amfiteatru, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Piosenki. Tam spędziliśmy miłe chwile słuchając utworów muzycznych, które niegdyś można było usłyszeć podczas Festiwalu Polskiej Piosenki. Mieliśmy możliwość nagrania własnego demo, spróbowania sił w grze na elektrycznej perkusji oraz wirtualnego przymierzenia strojów największych gwiazd polskiej estrady. Wisienką na torcie, było wejście na scenę Opolskiego Amfiteatru i poczucie niesamowitej atmosfery tego miejsca! Potem, w śpiewającym nastroju, wspięliśmy się na szczyt Wieży Piastowskiej, która jest symbolem całego województwa opolskiego. I choć chcielibyśmy zostać dłużej, nadszedł czas aby wracać do Krakowa… Z pewnością jeszcze kiedyś powrócimy, aby poznać inne zakątki tego urokliwego miasta!